Longboard, surf ja snowscoot forum by www.offshore.fi

Tänään on Ti Heinä 17, 2018 5:53 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tahko
ViestiLähetetty: Ke Marras 07, 2012 6:26 am 
Poissa

Kolme talvea olen laskenut skuutilla Tahkolla, eikä siihen ole ollut sanomista. Tänä talvena hupa-kausikortti ensimmäistä kertaa seitsämään vuoteen, kun kahtena viime talvena on mennyt yksittäislippuihin enemmän, mitä kausikortin hinta olisi ollut. Olen myöskin jostakin kuullut että virallinen kanta lumiskoottereihin olisi myönteinen? Muista huippupaikkojen keskuksista en tiedä.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Tahko
ViestiLähetetty: Ke Marras 07, 2012 12:27 pm 
Poissa

kakeman kirjoitti:
Kolme talvea olen laskenut skuutilla Tahkolla, eikä siihen ole ollut sanomista. Tänä talvena hupa-kausikortti ensimmäistä kertaa seitsämään vuoteen, kun kahtena viime talvena on mennyt yksittäislippuihin enemmän, mitä kausikortin hinta olisi ollut. Olen myöskin jostakin kuullut että virallinen kanta lumiskoottereihin olisi myönteinen? Muista huippupaikkojen keskuksista en tiedä.

SkiExpo 2012 messuilla kävin Tahkon messuesittelijöiden kanssa jubailemassa / visioimassa ja kyllä siellä toivotettiin ehdottomasti tervetulleeksi skuuttaamaan! Löytyy jopa Helsingin suunnalta järkevä bussikyyti vauhtiviikonloppuihin http://www.tahko.com/vauhtiviikonloppu/ mihin sopii vehkeet mukaan samaan pakettiin.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Tahko
ViestiLähetetty: Su Joulu 09, 2012 10:56 pm 
Poissa

Ottakaahan yhteyttä, jos menette joskus Tahkolle, niin voisi miitata.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]